Iveta je marketingová profesionálka, která přináší více než 20 let zkušeností z vedení marketingu velkých značek do světa menších a středních firem. Ať už působila v Preciose nebo u prodejce vozů BMW, jejím cílem bylo vždy jediné: nastavit marketing tak, aby přinášel reálné obchodní výsledky.
Top úspěchy
- Dlouholeté vedení marketingu a produktového managementu ve společnosti PRECIOSA BEAUTY s mezinárodním přesahem (např. EXPO v Šanghaji 2010, kampaně v Kolumbii 2013).
- Výrazný podíl na rozvoji a uvedení na trh české značky šperků TIAMI s laboratorními diamanty.
- Jako freelancerka vede mezinárodní marketingový tým pro logistickou společnost SCHENKER a radí firmám jako DIRECT ALPINE nebo ELITE BOHEMIA.
Kdo je Iveta Burkoňová
Iveta Burkoňová je zkušený marketingový stratég s více než dvacetiletou praxí ve vedení marketingu a obchodu. Její největší síla spočívá ve schopnosti propojit kreativní vize s reálnými obchodními cíli a mistrně zkombinovat online a offline marketingové kanály tak, aby vytvořila funkční celek, který přináší výsledky. Firmám pomáhá nejen zviditelnit se, ale především pochopit své zákazníky a najít nové příležitosti na trhu.
Svou kariéru zasvětila budování silných značek. Třináct let působila jako marketingová ředitelka ve světoznámé sklářské společnosti PRECIOSA BEAUTY, kde řídila mezinárodní kampaně a stála za uváděním nových produktů na trh. Zkušenosti sbírala také při vedení marketingu a obchodu u autorizovaného dealera BMW či ve výrobní společnosti Severochema.
Dnes své rozsáhlé znalosti předává dál jako nezávislá marketingová konzultantka. Spolupracuje s mezinárodními korporacemi jako SCHENKER, rodinnými firmami (ELITE BOHEMIA) i inovativními startupy (TIAMI). Její filozofií je, že marketing není jen sada nástrojů, ale strategické myšlení, které musí prostupovat celou firmou. Své studenty učí dívat se na marketing komplexně a prakticky, aby dokázali své nápady proměnit v úspěch.
Pracovní zkušenosti
Marketingový konzultant (na volné noze) (2019–současnost)
- Působí jako externí marketingový ředitel pro firmy, kterým pomáhá s kompletním nastavením marketingové strategie – od analýzy trhu a konkurence až po realizaci konkrétních kampaní a inovací produktů.
Marketingový ředitel | Preciosa Beauty (2006–2019)
- Její role zahrnovala tvorbu a exekuci marketingových plánů, budování mezinárodní prestiže značky, řízení marketingového týmu, analýzu životního cyklu produktů a uvádění nových kolekcí na trh.
Vedoucí obchodu a marketingu | Palas Grand, s.r.o. (dealer BMW) (2002–2006)
- Zodpovídala za vedení obchodního týmu, tvorbu prodejních analýz a plánování veškerých marketingových a PR aktivit pro podporu prodeje vozů.
Dřívější manažerské pozice
- Zkušenosti sbírala také na vedoucích pozicích v marketingu a obchodu ve společnostech Severochema, Genus TV a Kappa, kde se často věnovala budování marketingových oddělení a strategií od samého začátku.