Detail kurzu

Kvalita výrobku a kontrolní plán

Nejvyšší představitel Toyoty stál před americkým Kongresem a přiznal: „Ano, podlehli jsme touze po růstu a zisku a podcenili jsme péči o kvalitu“. Proč některé Toyoty nebrzdily? Nebyla to konstrukční chyba, která by se projevovala na všech autech. Byla to náhodná chyba, vyskytující se jenom někdy a jen na některých autech. Tuto chybu nemohla objevit kontrola 1. kusu ani sebelepší „vzorkování“. Tuto chybu mohla odhalit poctivá statistická analýza výsledků kontroly. Stávající kontrolní technologie Toyotu neochránily.

Záměr

Vysvětlit účastníkům kurzu důležitost správně vytvořeného kontrolního plánu, seznámit je s tím, kdy, kdo a jak tento plán vytváří. Naučit je tyto plány tvořit tak, aby byly „zdí kvality“, přes kterou neprojde vadný výrobek s cílem vytvořit účinnou prevenci proti reklamacím, třídicím nebo svolávacím akcím.

Určeno

Pracovníkům útvarů zabezpečování kvality, auditorům, technologům, manažerům projektu a všem ostatním zájemcům o tuto oblast.

Obsah

  • Co je to kvalitní výrobek
  • Jak se určují kritické znaky a kritické vady
  • Rozdíly mezi kontrolami výrobku a procesu
  • Rozdíl mezi „Regulací“ a „Plánem reakce“
  • Rozdíl mezi „vyrobenou“ a „vykontrolovanou“ kvalitou
  • Druhy kontrolních technologií
  • Kontrolní plán se zárukou za kvalitu výrobku
  • Kdy a kdo tvoří kontrolní plán
  • Kdy a proč FMEA

Zakončení

Účastníkům bude vystaveno OSVĚDČENÍ v češtině a angličtině o absolvování s uvedením rozsahu kurzu a obsahové náplně kurzu, bez omezení platnosti osvědčení.

Poznámka

Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku. Nabídka včetně referencí na vyžádání.

Aktuálně nemáme otevřené žádné termíny

Máte zájem o tento kurz? Napište nám. Třeba o termínu přemýšlíme a pomůžete nám k jeho naplnění.

    E-mail nebo telefon