Obchodní dovednosti

Umět prodávat na trhu s velkou převahou nabídky, docílit přitom spokojenosti zákazníka a dosáhnout vlastní úspěšnosti představuje rovnici o celé řadě neznámých. Jak se i v této situaci dobře orientovat? Na tom jsou s Vámi připraveni spolupracovat odborníci v technikách komunikace, zaměřených především na pozitivní a dlouhodobý vztah v obchodních vztazích.

Účastníci trénují na vlastních nebo modelových situacích a prezentacích pro obchodní jednání a získají rozvojovou zpětnou vazbu pro další praxi.

Záměr

Poskytnout teoretické znalosti z psychologie osobnosti a praktické komunikační dovednosti, umožňující vytváření efektivních vztahů se zákazníky. Naučit vybraným metodám práce se zákazníkem, zaměřeným na pozitivní vztah, prohloubit sebepoznání a rozvoj vlastní osobnosti.

Určeno

Vedoucím prodejních týmů, obchodním zástupcům, prodejcům, pracovníkům obchodních úseků a servisních oddělení.

Obsah

  • stanovení cílů obchodní komunikace
  • stanovení obsahu a jednotlivých kroků nutných pro úspěšné jednání
  • e-mail / telefon / osobní schůzka / prezentace
  • vizualizace a popis produktu
  • benefity / výhody jako prodejní argument
  • kroky obchodní prezentace
  • zvládání trémy (nejen) při obchodním jednání a obtížné situace při obchodním jednání
  • zpětná vazba a vyhodnocení

Zakončení

Účastníkům bude vystaveno OSVĚDČENÍ o absolvování s uvedením rozsahu a obsahové náplně kurzu.

Poznámka

Zahájení 1. den v 9,00 hodin /prezence od 8.30 hod/, ukončení 2. den do 16,00 hodin.

Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku. Nabídku na vyžádání rádi zpracujeme.

 

Účastnický poplatek

5500 Kč bez DPH (6655 Kč včetně 21 % DPH)

Aktuálně nemáme otevřené žádné termíny

Máte zájem o tento kurz? Napište nám. Třeba o termínu přemýšlíme a pomůžete nám k jeho naplnění.

Váš email