Marketing a jeho aplikace v praxi

Smyslem kurzu je pomoci účastníkům s orientací na mediálním trhu, vyhledávání příležitostí pro propagaci a jejich využití pro podnikání. Součástí kurzu je řešení konkrétní problematiky účastníků z jejich vlastní praxe.

Záměr

Seznámit účastníky se zásadami marketingové komunikace s důrazem na vlastní praxi. Poskytnout informace umožňující účastníkům základní orientaci při tvorbě marketingové strategie. Součástí kurzu je studie konkrétní problematiky z okruhu témat účastníků včetně návrhu řešení.

 

Určeno

Marketingovým pracovníkům a manažerům všech stupňů řízení, zaměstnancům státní správy a pracovníkům, kteří plánují kampaně, komunikují s médii, nakupují reklamní prostor nebo řeší online obsah na svých webových prezentacích.

Obsah

  • marketingové nástroje a jejich aplikace v praxi
  • analýza a definice produktu
  • stanovení mediamixu a jeho používání
  • internetový marketing
  • formáty sdělení / newsletter / e-mailing
  • marketingová komunikace směrem k veřejnosti / firemním zákazníkům
  • příležitosti pro vlastní propagaci

Zakončení

Účastníkům bude vystaveno OSVĚDČENÍ o absolvování s uvedením rozsahu a obsahové náplně kurzu.

Poznámka

08:30 – 09:00 Prezence
09:00 – 17:00 Odborný program

Během programu bude účastníkům podáno občerstvení (káva, čaj, minerálka, chlebíčky, ovoce, zákusek).

Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku. Nabídku na vyžádání zpracujeme.

 

Účastnický poplatek

3300 Kč bez DPH (3993 Kč včetně 21 % DPH)

Aktuálně nemáme otevřené žádné termíny

Máte zájem o tento kurz? Napište nám. Třeba o termínu přemýšlíme a pomůžete nám k jeho naplnění.

Váš email