Komunikace /nejen/ pro mistry

Funkce mistra či „teamleadera“ a její správný výkon má ve výrobních firmách rozhodující význam při praktické transformaci záměrů managementu směrem „dolů“, tedy k dělníkům ve výrobních provozech, na linkách a montážních pracovištích. K tomu, aby mohl správně a efektivně plnit očekávanou roli „mlýnského kamene“ mezi vedením a podřízenými spolupracovníky, potřebuje být mistr (v zájmu firmy, spolupracovníků i zájmu svém) vybaven vedle znalosti příslušné profese i klíčovými komunikačními dovednostmi. Účastníci kurzu dostanou možnost se s těmi nejdůležitějšími nejen seznámit, ale pod vedením lektora si je i procvičit.

Záměr

Pracovníkům ve funkci mistra poskytnout základní znalosti z psychologie osobnosti a komunikačních dovedností, umožňující vytváření efektivních vztahů s nadřízenými i podřízenými pracovníky.

Určeno

Především mistrům, teamleaderům a pracovníkům na střední či nižší úrovni řízení. Kurz je vhodný i pro pracovníky dalších profesí, kteří se chtějí v komunikaci na pracovišti zdokonalit.

Obsah

  • Osobnost, charakteristiky osobnosti, zejména osobnosti mistra
  • Způsoby jednání s různými osobnostními typy
  • Verbální a neverbální komunikace, komunikační chyby
  • Aktivní naslouchání, podpůrné a brzdicí reakce v komunikaci
  • Přijímání a poskytování zpětné vazby, sdělování informací, zadávání úkolů
  • Přijímání kritiky, konstruktivní kritika
  • Cvičení, modelové situace s využitím konkrétních námětů účastníků kurzu

Zakončení

Účastníkům bude vystaveno osvědčení o absolvování s uvedením rozsahu 16 hodin a obsahové náplně kurzu.

Poznámka

  1. den 08:30 – 09:00 Prezence
    09:00 – 17:00 Odborný program
  2. den 08:00 – 16:00 Odborný program

Během programu bude účastníkům podáno občerstvení (káva, čaj, minerálka, chlebíčky, ovoce, zákusek).

Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku. Nabídku na vyžádání rádi zpracujeme.

Obsah programu vychází z dlouhodobých zkušeností s výcvikem mistrů ve výrobních firmách, často se zahraničním vlastníkem.

Na obsah tohoto kurzu volně navazují programy Asertivita s vlídnou tváříŘešení konfliktů v pracovních vztazích, které jsou zaměřeny na specifické způsoby komunikace, umožňující přiměřené prosazení a zvládání možných krizových situací v pracovních vztazích.

 

 

Objednávka kurzu

    Zvolte termín

    Objednavatel kurzu

    Vaše jméno, příjmení, titul *
    Váš telefon (přímá linka) *
    Váš email *
    Jste zároveň účastníkem kurzu? *

    Účastníci kurzu

    Objednáváte-li kurz pouze pro sebe, účastníky nevyplňujte.
    Jinak přidejte účastníka kurzu >>

    Fakturační údaje

    Název firmy *
    Ulice, město, psč *
    IČO *
    DIČ
    Email pro zaslání faktury (používáte-li elektronické vyúčtování)

    Ubytování, bonus, osvědčení

    Chci zajistit ubytování na kurz
    V předvečer kurzuV době konání kurzu
    Osvědčení o absolvování zašleme
    E-mailem na adresu objednavateleČeskou poštou na adresu firmy
    Chci uplatnit slevový bonus
    Slevový bonus uplatníte jednoduše zadáním čísla akce (č.a.), kterou jste absolvovali v minulosti. Toto číslo najdete na vystaveném osvědčení o absolvování kurzu. Máte-li ještě z dřívějška papírový slevový poukaz, můžete ho samozřejmě uplatnit při prezenci, jako tomu bylo dosud.

    Číslo absolvované akce:

    Vzkaz

    Chcete nám něco vzkázat, na něco se zeptat?
    Souhlasím se zpracováním osobních údajů a s odběrem newsletteru.
    Pro samotnou objednávku není Váš souhlas nutný. Rádi bychom Vás však informovali i o nových kurzech, termínech a dalších novinkách prostřednictvím newsletteru. Budeme rádi, když potvrdíte svůj souhlas zaškrtnutím políčka výše. Více o Ámos a GDPR.